Mijn Klacht:
Kom ik met 3 lege kratten in mijn winkelwagentje bij de vernieuwde AH in het Alexandrium moet je eerst de hele winkel door om ze in te kunnen leveren. En daarna weer helemaal terug om mijn boodschappen te doen. Zeker door een man verzonnen die geen boodschappen doet. Heel vervelend dit.
Gewenste Oplossing:
Als het bij de ingang komt waar je je lege flessen kunt inleveren.

