Mijn Klacht:
De aanbiedingen uit de folder zijn niet interessant .
Het is beter om dit niet op deze manier te doen.
Hoe meer men koopt hoe meer korting!
Ook is mij opgevallen dat de aanbiedingen veel minder scherp zijn.
Max 25 procent.
Ben altijd groot fan geweest van Ah , maar ga in het vervolg naar de Plus.
Gewenste Oplossing:
Gewoon aanbiedingen zoals in het verleden


