Mijn Klacht:
Vandaag door kassamedewerkster bij AH erop gewezen dat ze mij de bonus niet kon geven. (soms vergeet ik mijn kaartje) Omdat ik voor ongeveer 600 euro per maand aan boodschappen in dit filiaal doe kunnen de meeste medewerkers mij. Kassamedewerkster vertelde me dat ze van AH nieuwe instructies had en haar kaartje niet meer voor mij mocht gebruiken. Voor mij was dit de druppel. Mede ook omdat er een uitgebreide JUMBO bij ons aanwezig is ben ik hier naartoe gegaan. En wat denk je geen gedonder met kaartjes, kortingen duidelijk voor iedereen en nog een mooiere winkel met betere prijzen. DAG AH na 30 jaar het grootste deel van mijn huishoudbudget opgeteerd te hebben.
Gewenste Oplossing:
Weet ik niet. Ben als klant weg omdat ik beter alternatief heb.

