Mijn Klacht:
Bij deze AH grijp ik een paar keer per week mis. Vooral de bonusaanbiedingen zijn vaak niet verkrijgbaar. Komt door het computersysteem zei de vorige manager, niets aan te doen! Ondanks de aanstelling van een nieuwe manager vorig jaar geen verbetering. Personeel is super aardig, hebben mijn gemopper niet verdiend. Maar deze week weer, hele week geen biologische Turkse yoghurt, geen perziken. Iglo diepvriesvis is deels in de aanbieding, maar ligt allemaal in een bak door elkaar met een groot bord stapelkorting. Zoek zelf maar uit voor welke producten dat geldt.
Gewenste Oplossing:
Als ik bij deze AH net zo goed terecht kan als in Zaandam of op het Buikslotermeerplein, want dat is een stuk verder weg.

