Mijn Klacht:
270619 werd bij mij een online bestelling geleverd. Er was €27,12 aan bonuskorting niet verrekend op een product. Na telefonisch contact beaamde de klantenservicemedewerkster de fout en het bedrag a €27,12 zou op de rekening teruggestort worden. 020719 stond nog niks op de rekening, in deze tijd zou je anders verwachten, en ik nam weer contact op met de klantenservice. Er was al een bedrag van €18,08 overgemaakt volgens mw. Barbara. Nadat ik aangaf dat dit bedrag niet correct is werd er vervolgens niet naar mijn uitleg geluisterd en ook niet de moeite genomen om even fatsoenlijk op de bestellijst te kijken. Na aanhouden van mij zou ze het na gaan kijken en werd ik in de wacht gezet en na een tijdje werd de verbinding verbroken. Het is toch klantenSERVICE? Meteen opnieuw met de klantenservice getelefoneerd en ik werd allervriendelijkst te woord gestaan door Darryl. Hij nam zich de moeite om te luisteren en even goed te kijken en kwam tot de conclusie dat het bedrag €27,12 moet zijn. Het restant wordt nog overgemaakt. Was binnen luttele minuten geregeld. Dankzij Darryl zal ik online blijven bestellen, als het aan Barbara had gelegen was dit de eerste en laatste keer.
Gewenste Oplossing:
Als het geld a €27,12 op mijn rekening staat en als ik volgende keer als ik de klantenservice bel, er naar mij geluisterd word en ik niet als een dom wicht word behandeld. Uiteindelijk betaald de klant toch hun brood.

