Mijn Klacht:
Op 25 juni 2019 kocht ik o.a. 2 bakjes pesto die in de bonus waren. De bonus ging echter pas in bij 3 bakjes pesto. Voor 2 bakjes betaalde ik totaal 6 euro, terwijl als ik een derde bakje bijvoorbeeld weggooi, ik beloond wordt en ruim een euro, namelijk 3 bajes kosten slechts 4,95 euro.
Ik denk dat AH hiermee een verkeerd signaal afgeeft. Omdat ik het derde bakje niet perse nodig had heb ik het niet meegenomen, daarvoor word ik nu financieel gestraft. Daarnaast vraag ik me af waarom bij het ene filiaal de klant wel gewezen wordt op de consequentie als je bij een bonusactie niet het vereiste aantal kopt en bij een ander filiaal in Beekbergen bij voorbeeld niet. Ik heb de volgende dag gereclameerd echter het beleid werd landelijk door AH gemaakt en konden dus niets doen. Uiteraard hadden ze de twee gekochte exemplaren kunnen crediteren en een extra bakje geven (of weggooien?) en 1,05 terug
Gewenste Oplossing:
Als ik 1,05 terug krijg enof een extra bakje.

