Mijn Klacht:
Waarom zitten er op alle bovengenoemde verpakkingen plastic doppen:
A) is plastic slecht voor het milieu
B) zijn ze voor oude handen moeilijk open te draaien
C) je kunt de pakken niet meer zo goed leegmaken. Dat ging veel makkelijker bij de oude verpakking.
Met vriendelijke groet,
Mw. C. Galesloot
Gewenste Oplossing:
Als de oude verpakking weer terug komt.

