Mijn Klacht:
Wij kwamen maandag middag in de winkel voor boontjes op!!! En wij zijn ook twee keer geweest voor omo waspoeder was er niet bij de klantenservice geweest en er werd gezegd ,,ja dan wordt er niet geleverd of uit de handel genomen .Zo kan ik ook reclame maken een waardeloze ah hier.
Gewenste Oplossing:
Als alles er is van de bonus.

