Mijn Klacht:
Koop niet de water bottle, de flesjes die je bij AH to go kan halen in het wit en zwart. De flesjes hebben een hele nare smaak en stinken naar een een of andere schimmel. Hopelijk is dat alleen bij mij het geval en niet bij de andere flesjes. Ik ben kotsmisselijk
Gewenste Oplossing:
Weten waar die smaak vandaan komt. Is dit normaal bij deze flesjes?

