Mijn Klacht:
Nog steeds geen folder gekregen nadat jullie gestopt zijn bij post NL.
Dit is al mijn tweede klacht, en ik heb ook bij AH vestingen geklaagd maar die zeggen steeds meneer volgende week wordt hij bezorgd.
Gewenste Oplossing:
Als ik gewoon weer wekelijks u folder mag ontvangen.

