Mijn Klacht:
Ik koop al een tijd perla koffiepads bij ah , en ze waren van de week in de aanbieding , maar tot mijn verbazing was het met bonus duurder dan normaal .Dus je wordt belazerd met de bonus kortingen ik vind het niet normaal heb ook een foto gemaakt zodat ik het kon aantonen maar ik heb dus de duurdere prijs betaald.Ik wil dit wel ff bekend maken
Gewenste Oplossing:
Dat ze met de bonus de mensen niet belazeren

