Mijn Klacht:
We hebben een boete gekregen met jullie trein kaartjes. We stapten voor16.00 uur in. Maar nu mag je niet rijden tusen 16.00 uur en 18 . 30 uur. Vroeger mocht dat wel als je al in de trein zat. Nu niet. Heel slecht aangegeven op het ah ticket.
Gewenste Oplossing:
Moet duidelijk en in grote letters aangegeven worden. Niet tussen de regels in.


