Mijn Klacht:
De nieuwe verpakking van huismerk babymelk is echt idioot! Nieuwe lijn noemen ze dat. Eerst zat huismerk in karton en nu in een enorme (veel groter dan de inhoud) keihard aluminium. Ik vermoed dat ah nutrilon wil naapen om zo zelfde imago te krijgen omdat die bussen goud waard zijn. Echt absurd deze verpakking!!! Nee niet minder, maar een extra belasting op het milieu tov vorige versie. Daarnaast moet ik extra vaak naar de vuilcontainer omdat dat ding niet klein te krijgen is en zo je hele vuilniszak vult. O ja dus genereert ook meer plastic in het milieu.
Echt vreemde actie in deze tijd van klimaat!!!!!!!!!!!
En de afd marketing maar lullen!!!
Gewenste Oplossing:
Als ah verpakking weer aanpast en excuses maakt

