Mijn Klacht:
Het komt zo ongelofelijk vaak voor dat je bonus artikelen koopt en de korting niet automatisch is verrekend op je kassabon. Ik heb dat soort problemen bij Dirk nooit, maar bij AH elke keer. Heel vervelend dat je elke keer je kassabon moet scannen om er zeker van te zijn dat je niet te veel hebt betaald. AH, doe er iets aan.
Gewenste Oplossing:
Ik zou tevreden zijn wanneer dit eens een keertje is opgelost. Ben ik de enige? Nee, veel van mijn kennissen hebben hetzelfde probleem.

