Mijn Klacht:
Ik ben beschuldigd door een beveiliger van Albert Heijn Storm Security van diefstal van een pakje jonge kaas,Ik had degelijk betaald bij de zelfscan en hem gezegd of hij dat zeker wist, deze man reageerde gelijk intimiderend en bedreigend Als ik hier niet had gestaan had jij de winkel uitgelopen’,Ik moest meelopen naar een magazijn daar aangekomen stond er een medewerker die dicht op mij ging staan en bedreigend was,ik heb een medische indicatie Post traumatische stress ,hij pakte mij bij mij jas die scheurde ik werdt ik aangevallen door circa 8 Marokkanen die daat werkzaam warenHier is niet geslagen en geschoprt ,Ik he mij verzet en heb gezegd dat ik meewerkte .Op mijn knieeen zittende heb ik een trap in het middenrif van de medewerker gekregen omdat ik mij spullen pakte .Ook is er een knie in me middenrif gezet .Ik ben zonder dwangmiddelen met de politie meegegaan en de politie heeft mij ondersteund ,Op het bureau. is alles op papier gezet, De aanhouding was onterecht er was geen enkel bewijs voor diefstal van de jonge kaas .De zaak Werd binnen een half uur geseponeerd .
Gewenste Oplossing:
Excuus, vergoeding jas ,


