Mijn Klacht:
Vandaag rond 16:55 was ik in de Albert Heijn Ambachtsgaarde te Den Haag. Ik was boodschappen aan het doen en toen ik een pakje Halal kaas wilde pakken viel bijna heel die schap met de plan ervan op mijn hoofd en nek. Nu heb ik erg pijn. De medewerkers zagen het gebeuren en kwamen niet eens vragen of het met mij gaat! Daarom wil ik zsm een klacht indienen.
Groet,
Sara
Gewenste Oplossing:
Ik wil op z'n minst een vergoeding want dit is niet normaal en onprofessioneel.

