Mijn Klacht:
Nederland telt meer dan een miljoen diabeten, ik ben er ook een van. Sinds een aantal jaren gebruik ik gruesli met een laag suiker en een hoog vezelgehalte. Dat is sinds twee weken uit het assortiment zegt de filiaalhouder ,ij. Beschikbaar is grueslii met maar liefst 20 of meer gram suiker per 100 gr gruesli. Voor diabetici is dat een onaanvaardaar hoog niveau van suiker.
Gewenste Oplossing:
Laag suikerige gruesli terug in het assortiment!

