Mijn Klacht:
Beste mensen,
Regelmatig koop ik de warm gerookte zalm van AH.
Ik ben altijd zeer tevreden. Vandaag heb ik de zalm weer bereid. Gebakken in een beetje boter geen gezouten boter. De zalm is veel te zout…… Ik begrijp niet waardoor dit kan.
Wilt u de productie goed blijven checken. Ik stuur een foto van de verpakking en hoop op een reactie.
Gewenste Oplossing:
Ik zou graag een nieuw product ontvangen. Volgens mij is de productie dit keer niet juist geweest.

