Mijn Klacht:
In de verbouwde ah aan het Bevrijdingsplein in Leiden komt er bij de groente en fruitafdeling een soort stoom uit buizen.
Door deze vochtige lucht gaan de sperziebonen die uit Senegal (droog klimaat) eerder rotten.
Het lijkt me niet dat dat de bedoeling is,
.
Gewenste Oplossing:
Als de vochtige lucht weg is. Ik heb hier meerdere mensen over horen klagen.

