Mijn Klacht:
Ik heb 3,5 jaar keihard gewerkt bij de Albert Heijn met alle kracht en moed en na 3,5 jaar wordt mijn contract niet verlengd. Geen probleem daar kan ik mee leven maar mijn contract eindige op 19 maart en winstuitkering zou binnen moeten komen op 1 april. Hierbij heb ik 0 euro aan winsuitkering gekregen terwijl ik wel 355 dagen voor de albert Heijn heb gewerkt in 2018-2019. Dit laat weet zien hoe de Albert Heijn omgaat met medewerkers. Amateuristisch en zeer onwaardeerbare actie dit!!
Gewenste Oplossing:
Wanneer ik mijn winstuitkering over 2018-2019 alsnog ontvang

