Mijn Klacht:
Vrijdag 22 maart heb ik de pastrami ( uiterste datum 2-4-19) gekocht. 2 dagen later was het al verkleurd(grijs) en ruikt niet meer lekker. Ondanks dat ik het goed verpakt en in de koelkast bewaar.
Jammer, dat ik het weg moet gooien.
A.M. van Es-van Eeden
Gewenste Oplossing:
Dat hier naar gekeken wordt. Om herhaling te voorkomen.

