Mijn Klacht:
Woensdag 20 maart j. l. heeft mij dochter een bos bloemen voor mij gekocht bij Albert Heijn Castellum, Houten tussen 15 en 15:30 uur, kosten €10. Toen ik thuis kwam en de bloemen uitpakte, kon ik de helft weggoien. Afgebroken en uitgedroogd was echt schandalig. Ik niets tegen mijn dochter gezegd, €10 is voor haar veel geld.
In afwachting op uw reactie
Mw. L Paterson
[email protected]
Gewenste Oplossing:
Als ik een tegoed bon krijg en excuses

