Mijn Klacht:
Beste Albert Heijn,
Ik doe graag mijn boodschappen bij u in de supermarkt. Ik vind het goed dat er langzamerhand verandering komt en er meer bewustwording is over het plastic gebruik. Zo zijn er herbruikbare netjes te koop, maar helaas zie ik toch nog veel groentes in plastic verpakt. Dit is niet nodig en het weerhoudt mensen om de herbruikbare netjes te gebruiken!
Daarnaast vind ik dat de Luikse wafels met te veel plastic is verpakt. Ik vind de wafels heerlijk, maar om deze reden koop ik ze niet meer. Wanneer ik de plastic verpakking open zie ik dat er om iedere wafel ook weer plastic omheen zit. Ik vind dat zonde en erg milieuonvriendelijk!
Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden als deze verpakking minder uit plastic bestaat. Vervang het plastic door karton of ander afbreekbaar materiaal.
Ik zou het op prijs stellen als ik zie dat de AH hier iets aan wil veranderen en zich er bewust van is dat dit inderdaad te veel plastic is.

