Mijn Klacht:
Behalve de komkommers zijn nu ook de paprika`s in plastic geseald, dit is volkomen overbodig en milieu belastend.
Aan de ene kant verkopen jullie netjes om fruit los in te kunnen vervoeren en aan de andere kant blijven jullie producten plastificeren.
Gewenste Oplossing:
Dat jullie bewuster met plastic omgaan en paprika`s en komkommers weer ongeplastificeerd gaan verkopen. Tot die tijd koop ik ze niet meer bij jullie

