Mijn Klacht:
Het betreft een bakje met twee kipfilets met pesto en pijnboompitten voor in de oven.
We hebben dit vaker gekocht (ruim €6) , maar nu was de kip echt veel en veel te zout.
We hebben stukje gegeten en de rest weggegooid.
Echt jammer, terwijl iedereen nu bezig de consumptie van zout te verminderen.
Gewenste Oplossing:
Voorheen was de kip lekker, dus als de hoeveelheid zout goed is, zijn wij weer tevreden.


