Mijn Klacht:
Een paar dagen geleden boodschappen gedaan bij AH Sleen.
tot mijn verbazing zat de paprika (1 stuks) in plastic verpakt. Naar mijn weten heb ik dit nog niet eerder gezien bij Albert Heijn. Verder wilde ik een fles rivella halen. Het schap was leeg. Je kon wel 4 flessen tegelijk meenemen, verpakt in plastic. Toen was de melk aan de beurt. Het schap was leeg, maar je kon wel 4 pakken houdbaar meenemen die verpakt waren in plastic.
Er is genoeg verpakt in plastic, mijn mening is dat er alleen maar minder verpakt moet worden.
Daarom wil ik Albert Heijn vragen of zij willen stimuleren minder plastic producten in de schappen te leggen en niet meer zoals ik afgelopen week heb moeten constateren.
Gewenste Oplossing:
minder plastic verpakkingen.
Meer losse producten.
Desnoods papieren zakken waar men losse spullen in kan doen. Vroeger was er een weegschaal waar je je producten op af kon wegen met een sticker.

