Mijn Klacht:
Deze soep was lichtblauw verpakt en heeeerlijk.
Sinds vorige week is er een zwarte verpakking toegepast en een iets andere samenstelling. gevolg: de soep is totaal niet lekker meer!,,
Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden wanneer ik de Tom Kha Kai soep in de lichtblauwe verpakking (en dus met DIE samenstelling) kan blijven kopen.

