Mijn Klacht:
heb 24 kaarten gespaard dus haal veel boodschappen bij jullie maar geen borden in de winkel geen goede info in de winkel mijn bestelling AH01544177 AFHAALPUNT KONTCH hoor ik niets van jullie zorgen er nu voor dat het sparen voor mij geen zin meer heeft wat ik er allemaal voor moet doen is niet normaal ik ben een nederlands die in belgie woont en zegt tegen iedereen ga naar appie nou ik ga niet meer zo veel komen zeker niet met de spaaracties sorry hoop dat het word opgelost mvg tineke
Gewenste Oplossing:
als ik krijg waar ik recht op heb

