Mijn Klacht:
Ik kwam gisteren bij de AH en had mijn bonuskaart in me andere tas zitten dus vraag de kassiere of zij die van haar achter de kassa zou kunnen scannen wat dus niet meer mocht wel mocht ze mij een nieuwe meegeven…dus aangepakt want had aardig wat bonusprodukten gekocht…maar die kaart komt vervolgens in mijn plastic afval want ik heb er al een zoals ik haar ook aangaf… in deze tijd dat iedereen zo bezig is met geen plastic wegens het milieu besluit AH deze regeling in te voeren??Als ik dan denk hoeveel mensen hun pas soms niet bij hebben en die allemaal een nieuwe kaart aangesmeerd krijgen die dan vervolgens in het plastic afval terecht komt..ik denk dat AH hier vast een betere oplossing voor kan bedenken.
Gewenste Oplossing:
Als dit anders opgelost wordt dit is plastic verspelling wat nu toch al een groot thema is als je naar de oceaan kijkt.etc


