Mijn Klacht:
Ik gebruik biologische geitenmelk. Het was lang niet voorradig volgens de online boodschappen list. Ik heb bij de klantenservice geïnformeerd wanneer dit weer te bestellen word. Uiteindelijk kreeg ik te horen dat het weer op voorraad was. Heb gelijk besteld voor bezorging 2 dagen later. Op de dag van de bozorging kreek ik een email dat 9 van de 14 stuks niet geleverd wordt. Niet op de avond ervoor terwijl ik mijn boodschappen zou hebben geannuleerd. Ik heb hierover geklaagd en de enige reactie die ik kreeg was een kopie van hun vorige email warin zij aangaf dat de biologische geitenmelk weer vooraadig word. Zo een bedrijf is het.
Gewenste Oplossing:
Als ze eerlijk zijn. Bijvoorbeeld aangeven dat iets werkelijk vooraadig tidens het invullen van de boodschappen list. Niet de dag van bezorging waneer het te laat is om te annuleren. Als ik een klacht heb, geen email als reactie verzenden die je mij van 2 dagen tevoren heb verzonden.

