Mijn Klacht:
heb 2 keer voor een klapkrat a 4euro betaalt terwijl ik ze niet in het bezit hebt klapkrat werd gelijk meegenomen en isniet van de rekening afgetrokken.boodschappen zijn gedaan op21 januari en op 25januari
Gewenste Oplossing:
ik ben te vreden als dit opgelost wordt

