Mijn Klacht:
Ik zie dat er een klacht is over de Perla koffiepads…. Ik heb inmiddels mijn Senseo apparaat meermalen schoongemaakt en ontkalkt omdat ik geen echte koffie uit het apparaat kan krijgen!
En ik pas geleden nog gehamsterd in de pads, want ik drink al jaren deze koffie.
Gewenste Oplossing:
Als ik mijn voorraad Perla kan verruilen voor een betere

