Mijn Klacht:
Goede avond,
Ik kom net terug van AH Trefcenter Venlo. Rond half 9 staan er 10 klanten in een rij en er is 1 kassa geopend. Alle andere zeker 8 zijn gesloten. Een vriendelijke AH hulp komt vragen, wie ze bij de zelfscan kan assisteren. Op mijn vraag of er misschien een kassa geopend kon worden, zei ze dat dit niet kon.Ik zou niet weten waarom niet. Je wordt gedwongen m.i. om zelf te scannen en met pin te te betalen.
Gewenste Oplossing:
Ik vind het prettig bij een cassiere contant af te rekenen.

