Mijn Klacht:
Op zaterdagmorgen ca.10 uur troffen we weer lege schappen aan. Deze keer ging het om croma, bleu band, Waldkorn brood, dus geen exclusieve producten.
We zijn naar de Hoogvliet gegaan waar alles goed gevuld is.
Dit was niet de eerste keer hoor, dan is het weer waspoeder en page toiletpapier.
Ik ben al heeeeel lang klant bij Albert heijn, maar denk er nu toch sterk over om van supermarkt te gaan veranderen.
Gewenste Oplossing:
Als ik gewoon al mijn producten in 1 supermarkt kan kopen

