Mijn Klacht:
Heb ik, samen met mijn zoon, mij rot gespaard voor het bedrukte servies.
Na de feestdagen had ik eindelijk mijn kaart vol, maar het bedrukte servies was op. Ik gevraagd of het nog binnen kwam, ja natuurlijk want de actie duurde nog een poos. Vandaag naar een grotere AH gegaan, maar nu stond er uitverkocht en er hing een papier dat het ook niet meer binnen kwam. Dus heb ik voor niets gespaard. Had dan dat bedrukte servies er helemaal niet bijgezet als er maar zo weinig voorraad was, nu ben ik blij gemaakt met een dooie mus. Ik ben hier zo boos over.
Gewenste Oplossing:
Als het servies wel weer binnen zou komen, maar dat wordt hem niet.

