Mijn Klacht:
Ik heb een pak bosvruchten fruitbiscuit. Er zitten er 3 in 1 pakje maar bij 1 van de 3 biscuits mist een helft. Dit pakje is nog ongeopend. Vind ik toch wel een beetje raar.
Gewenste Oplossing:
Een nieuw pak ah bosvruchten fruitbiscuits zou ik al tevreden mee zijn :)

