Mijn Klacht:
Heb 2 x rosbief Excellent gekocht voor de kerst. 1 x volgens gebruksaanwijzing in de oven gebakken: warmtemeter popte er niet uit, na de aangegeven minuten uit de oven gehaald: niet te eten, erg taai. Andere rosbief aan mijn zoon gegeven voor kerstavond: heeft die volgens gebruiksaanwijzing in de pan gebakken: zelfde verhaal: warmtemeter kwam niet omhoog: ook erg taaie rosbief. Ik was blij dat ik geen gasten had, want dan had ik mij doodgeschaamd…..
Gewenste Oplossing:
tegoedbon van euro 20-- Mijn bonuskaartnr: 2 620703 318387 en excuses

