Mijn Klacht:
Goedendag,
Heb gisteren met bingo spaarkaart bij bowlen in breda Vier hoog kaarten gekocht. Echter nadat ik gekocht heb stond erop dat de kaartjes tot 31 dec geldig zijn en dat ze in de kerstvakantie niet gebruikt kunnen worden. Erg misleidend zo. Heb gebeld met uw medewerker en hij kon niks mee. Nu ben ik geld kwijt aan kaartjes die wel tot 31 dec geldig zijn,maar niet mag gebruiken en nog voor betaald heb. In de actie voorwaarde staat alleen dat de kaartjes tot 31 dec te koop zijn en niet dat in de vakantie niet geldig zijn. Ook op de site van 4 hoog staat niks hierover.(staat pas op de bestelde kaart) Nu wil ik niet van kastje naar muur gestuurt worden. Wil mijn geld terug.is onzin dat ik betaal voor iets waar ik geen gebruik van mag maken. Lijkt me logisch.
Hopelijk is het begrijpelijk.
Gegroet,
A. Erdogan
Gewenste Oplossing:
Als ik mijn geld terug heb.hoef hun actie niet

