Mijn Klacht:
ik kocht een playstation bon van 50 euro voor verjaardagsgeschenk,bleek dat deze niet werkt in belgie
ik heb ongebruikte bon,kasticket en code naar de winkel gebracht,ze mochten niet ruilen(bij sommige klanten doen ze dit wel)
ze gingen bon voor mij verkopen,3 maanden later lag bon nog steeds netjes op hun bureau…
dan maar gebeld naar de klantendienst,die gingen dat met veel begrip oplossen…..we zijn 3 maanden verder….nog niks opgelost!!!!
Gewenste Oplossing:
als ik een aankoopbon van AH ter waarde van 50 euro krijg of mijn 50 euro cash terugkrijg


