Mijn Klacht:
Eigenlijk heb ik 2 klachten
1ste klacht: vegetarische rollade zeer tijdig besteld voor 24 december afhalen op AH Oosterhout Arendonk. Niet voorradig geen enkele andere optie aangeboden gewoon n kwestie van jammer dan Leuke Eerste kerstdag op deze manier
2e klacht: probeer 13 december een bestelling te plaatsen om 24 december thuis af te leveren. Geen enkele afleveroptie meer mogelijk. Iemand enig idee wanneer ik volgend jaar de bestelling moet plaatsen om wel geholpen te kunnen worden. Met Pasen misschien al doen. Gelukkg had Jumbo nog wel voldoende mogelijkheden.
Gewenste Oplossing:
1: alternatief zoeken met de klant en telefoontjeover het niet leverbaar zijn(tel nr was bekend)
2 opschalen aflevercapaciteit. Als er zo vroeg al geen aflevermogelijkheden zijn dan is er eigenlijk gewoon sorake van geen service


