Mijn Klacht:
Al 23 jaar woon ik met tevredenheid tegenover AH in Kampen in de binnenstad. Soms wat overlast, maar dat hoort erbij. Altijd vriendelijk personeel.
Tot mijn verbazing is er gisteren een enorm reclame bord geplaatst in de winkel, die continue qua reclame verspringt en die fel mijn huiskamer inschijnt.
Manager gesproken en snapt de klacht. Kan echter nog wel een paar dagen duren voor het aangepast wordt.
Dan zit ik toch met reclame…misschien wat zachter licht ..op de bank.
Mijn vraag is dus: Kan dit weg?
Ik zal niet de enige zijn met n klacht over overdone reclame in n binnenstad
Gewenste Oplossing:
Ben altijd tevreden geweest, weet beperkingen AH, maar dit komt echt binnen op mijn plek wonen.
Mag het weg. Binnenstad Kampen heeft 1 supermarkt, dus iedereen weet de weg wel


