Mijn Klacht:
Al meer dan een jaar ontbreekt bovengenoemd water 3 van de 4 keer. Dit ondanks talloze meldingen bij personeel en locatie managers.
Zou prettig zijn als daar eindelijk eens wat aan gebeurt. Wil niet steeds voor deze flessen water naar een andere supermarkt gaan
Gewenste Oplossing:
Als er voldoende besteld wordt, voldoende voorraad is en er voldoende flessen water in de schappen staan in de supermarkt aan de Oostelijke handelskade

