Mijn Klacht:
ik krijg de bonusmail via de winkel in Rotterdam Calypso, Schouwburgplein, waar ik soms een boodschap doe. mijn eigen filiaal is in Sliedrecht, waar ik woon en vrijwel iedere dag boodschappen doe. ik wil weer geregistreerd staan in mijn eigen woonplaats en bij mijn eigen filiaal.
Gewenste Oplossing:
als ik weer , met een voorwoord van de manager, Susan Pranger, uit Sliedrecht de bonusmail ontvang.

