Klacht: Te laat en niet bezorgen

Hettie van Olst op 31 augustus 2018 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 3 september 2018
Reactie van het bedrijf:

Geachte heermevrouw Van Olst, Vriendelijk bedankt voor uw bericht. Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u vrijdag 31 augustus 2018 de krant heeft moeten missen. Onze excuses voor het ongemak. Uw melding hebben wij doorgezet naar de bezorgdienst....

Klanttevredenheid: 5.0/10 ★★★☆☆
Bedrijf Telegraaf
Status Opgelost
Datum 31 augustus 2018

Een klant van de Telegraaf ervaart al enkele maanden problemen met de bezorging van de krant, die vaak te laat of helemaal niet wordt geleverd. Ondanks meerdere meldingen blijft de situatie onveranderd, en de klant verzoekt om een terugbetaling voor de gemiste krant. De klacht is inmiddels opgelost.

Mijn Klacht:

Wij lezen al 37 jaar de Telegraaf. De laatste maanden wordt de krant te laat bezorgd en vandaag helemaal niet. Heb meerdere meldingen gedaan maar er verandert niets. Wil graag geld terug voor gemiste krant

Gewenste Oplossing:

Als de krant echt voor 7 uur gebracht wordt

Beoordeling 5/10 star-3 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 03 september 2018 om 10:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heermevrouw Van Olst,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u vrijdag 31 augustus 2018 de krant heeft moeten missen. Onze excuses voor het ongemak.
Uw melding hebben wij doorgezet naar de bezorgdienst. Wij hebben een terugkoppeling ontvangen hierin geeft de depothouder aan dat er op dit moment geen vaste bezorger meer is.

Wij betreuren het dat hierdoor uw krant te laat of niet wordt bezorgd.
Er wordt voor u nu een bedrag in mindering gebracht op uw abonnementsgeld.

Dit wordt met de eerst komende factuur verrekend. Onze excuses voor al het ongemak.

Met vriendelijke groet,

BC-Webcare Team

Hettie van Olst

Heeft op 04 september 2018 om 21:41 geantwoord

Beoordeling 5/10 star-3 (10)

Ik ga akkoord met de geboden oplossing, maar ben niet blij meer met de bezorging van De Telegraaf.De laatste maanden wordt de krant tussen 5 over en kwart over 7 bezorgd. Ik ga mij hier steeds meer aan ergeren en dat kost energie. Hoop dat er een nieuwe bezorger gevonden kan worden die wel op tijd op kan staan.

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM