Mijn Klacht:
mijn vriendin heeft bed bij ikea besteld en ze hebben het beneden afgeleverd terwijl ze op 1 hoog woont.
waarom hebben ze het niet binnen bezorgd?
slechte afhandeling.
Gewenste Oplossing:
als ze het in huis bezorgd hadden
Jerruyan op 04 juni 2018 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen
Een klant heeft een klacht ingediend over de levering van een bed dat door IKEA is besteld. Het bed werd beneden afgeleverd, terwijl de klant op de eerste verdieping woont, wat leidde tot onvrede over de afhandeling van de levering. De klant vraagt zich af waarom de bezorging niet binnen het appartement heeft plaatsgevonden.
mijn vriendin heeft bed bij ikea besteld en ze hebben het beneden afgeleverd terwijl ze op 1 hoog woont.
waarom hebben ze het niet binnen bezorgd?
slechte afhandeling.
als ze het in huis bezorgd hadden
Bericht van Robin van Klacht.nl
8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA
Bericht van Robin van Klacht.nl
8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.
Tip van onze consumentenexpert
Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.
Bron: ConsuWijzer / ACM