Mijn Klacht:
Ik heb een aantal weken terug een klacht ingediend dat ik geen gesealde folders meer door de brievenbus kreeg, dit hebben jullie netjes opgelost en ik kreeg weer een paar weken de gesealde folders door de brievenbus. Tot nu.. Nu heb ik weer geen gesealde folder ontvangen! Willen jullie hier aub wat aan doen!!
Gewenste Oplossing:
Als ik weer gesealde folders door de brievenbus krijg

