Mijn Klacht:
Waar slaat het op dat reclamefolders over reclame die op maandag ingaat,op dinsdagmiddag mag worden bezorgd? Als dat jullie politiek is,dan heeft het natuurlijk ook geen zin om hier over te klagen. Maarja…ik denk niet dat de jeugd er nog voor warmloopt om voor een paar euro reclame te gaan bezorgen dus pikken jullie het maar. Maar ik…en vele met mij,vinden dit absurd.
Gewenste Oplossing:
De folders worden vrijdag of zaterdag bezorgt...bezorg ze dan ook. Mijn zoon bezorgt zelf ook reclame en ik zorg er wel voor dat die uiterlijk zaterdagavond bezorgd wordt. Dus stop met die dinsdagmiddag bezorging.

