Mijn Klacht:
Bij het filiaal Dwingeloo acties nooit op tijd in de winkel of niet doorgevoerd in de kassa moet je altijd geld terug vragen en goed de bon nakijken veel over of tegen de datum.Veel bewoners uit Dwingeloo shoppen bij AH Havelte waar het wel heel goed voor elkaar is of bij Jumbo in Beilen.In het algemeen gewoon slecht beleid en zeker geen reclame voor AH.Eigenaar zelf bijna nooit aanwezig om klacht aan te horen.
Gewenste Oplossing:
Meer aandacht


