Mijn Klacht:
Beste AH,
Gisteren heb ik een sushibox gehaald bij de AH Maasplaza in dordrecht. Deze was met 25% korting en daarbovenop nog 35% korting omdat deze naar mijn idee volgens AH regels bijna niet meer verkocht mogen worden. Nu heb ik drie sushi rolletjes op en vond het al niet lekker smaken, daarom heb ik derest weggegooid. Nu één dag later, lig ik met voedselvergiftiging op bed. Naar mijn idee mag het niet kunnen gebeuren dat er producten verkocht worden die al zo ver bedorven zijn dat ze vordselvergiftiging veroorzaken. Ik had graag gewerkt vandaag en daar ben ik nu helaas niet toe in staat.
Gewenste Oplossing:
Als ik een vergoeding krijg die opweegt tegen mijn niet gewerkte werkdag.

