Mijn Klacht:
Reeds 4 weken wordt het reclamepakket bij ons niet meer bezorgd. Dit gebeurt regelmatig. Wij worden het een beetje zat elke weer een klacht in te dienen.
Gewenste Oplossing:
Tevreden ben ik wanneer het reclamepakket wel wekelijks bezorgd wordt.


